Een nieuw jaar, goede voornemens, de eerste activiteiten van het jaar. Na de nieuwjaarsreceptie is het weer (on)geduldig wachten tot het weer lente wordt...
Maar ook dit jaar hebben we het jaar weer goed ingezet. Hier zie je hoe dat eruit zag...
veel kijkplezier